Data e postimit: 2014-08-10 10:21:14
Lexime: 2542
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Të mban lëngu yt,e jo pitja e huaj !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Vendi i huaj Në vendin e huaj Nuk mund të rroj Kur s'kam asnjë kujtim Jam i etur për vendlindjen Në këtë botë të tretur Jam larg si një yll Mbi pyll në prill Që s'flen Që pret të kthehet në vendi...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Edhe boten te ma falin une prap do vuaj Kur e di se dora jote mban unaz te huaj I kujtoj buzet e tua dhe pyes veten A me genjeve ti apo genjeva veten Shko jeto larg meje edhe pse te dua Un s’isha per ty dhe ti s’ishe per mua
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Atdheut Kur largohesh prej tij Dashuria për të vjen e shtohet Malli për të arrin majat Eshtë si të digjesh në fund të ferrit i gjallë Kur askush klithmën s'ta dëgjon Në atdheun tonë jemi të etur Kurse në...
Autori: jonida sefa · Lloji: Poezi personale · Tema: emigrimi
Bere plan per largim, Qe te shkosh ne emigrim, Te lesh familjen duke prit, Te vajtoj nena dit per dite. Te kalosh male edhe fusha, Te shkosh ne tok te huaj, te lesh nenen dhe baban, Te lesh matren dhe vellan. Teleshatdheun gjuhen tende, te la...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: sui · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuhet e huaja te domosdoshme
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
Autori: Andonia · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Dituria
Njohja e sa me shume gjuheve te huaja duhet per punen. Ato japin me shume mundesi per punesim brenda dhe jashte shtetit. Profesionet prestigjoze kerkojne njohuri ne gjuhe te huaja . gjithashtu, njohja e gjuheve te huaja permiresojne komunikimin me njerez ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Mos u bë bujar me mall të huaj !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në vendin e huaj jemi si një yll i humbur në pyll !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njerëzit e hajnë bukën e vet ,e mbajnë dertin e huaj !
Autori: Iljada Baci · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezia
POEZIA Kur ben nje poezi ti ben nje rime Kur ben nje rime te vjen nje kujtim Kur vjen nje kujtim mban mend femijerine Kur mban mend femijerine te vjen ajo deshire Kur vjen ajo deshire do te kthesh kohen mbrapa qe te luash perseri hapa dol...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: Jonida Kolaveri · Lloji: Poezi personale · Tema: Nënë
Nënë! Për mua je thesar Kur flet ti nga goja nxjerr ar Nënë për mua je mrekulli Ti je e para,e vetmja dashuri Nënë! Është emri i dytë i sakrificës I vuajtjes, dashurisë, meritës Nënë! Një dashuri që s'njeh kufij Për çdo vuajt...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com